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Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Hard- und Softwarefragen rund Domiq-Module fürs LCN-System

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PWolf
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#1 Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon PWolf » Mi 18. Okt 2017, 10:18

Servus miteinander.

Habe privat Domiq Base mit 16 MB und 3 Lizenzen.
Die Firmware ist 1.9.0.1

In der aktuellen Version fehlt unter Remote --> Kanl der Eintrag "Toggle" .
In der Demo Version von Domiq.de ist der Punkt "Toggle" enthalten.

Ist es vorgesehen das dieser Punkt wieder aktiv wird.
Siehe Anhang.
IMG_1728.JPG
Demo Version
IMG_1728.JPG (22.35 KiB) 2971 mal betrachtet
IMG_1726.JPG
Version aktuell
IMG_1726.JPG (26.49 KiB) 2971 mal betrachtet




Mit freundlichen Grüssen.


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#2 Re: Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon DOMIQ-Support » Mi 18. Okt 2017, 15:40

I can't reproduce the problem:/ In our test installation the toggle element is there. Nothing was touched in the configurator in the Remote tab since couple of updates.

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#3 Re: Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon Beleuchtfix » Mi 18. Okt 2017, 21:39

Versuch mal mit Browser Cache löschen.

Viel Erfolg Florian

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#4 Re: Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon Beleuchtfix » Do 19. Okt 2017, 00:19

Toggle heißt Umschalter, und der ist bei dir da :-)
Gruß
Florian


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#5 Re: Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon DOMIQ-Support » Do 19. Okt 2017, 09:25

You're right Florian, I didn't notice that :)


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#6 Re: Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon Xtof » Do 19. Okt 2017, 09:57

Hello everybody,

if someone could explain to me how to switch the language of the BASE Web HMI between English and German, I would offer to correct labeltexts, button explanations and so on one by one.
Switching would make it easier to find out what is actually meant in that context.
Example at the event tab: "Bedienung" or "Bedingung" depends on what is in the English version.
Now it is just guessing, but it feels more like "Condition" which is "Bedingung".

Regards

Xtof

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#7 Re: Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon Beleuchtfix » Do 19. Okt 2017, 10:46

Real good question XTOF, I am sure I changed it a few times, but I can't find it any more, neither in the settings tab nor in the config files.
I am sure Piotr has an answer. He will probably be able to tovide you with a language table, so you can update it more easily
Regards Florian


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#8 Re: Fehlender Eintarg unter Remote Kanal.

Beitragvon DOMIQ-Support » Do 19. Okt 2017, 15:59

You need to change web browser language. If this is not enough then you need to change localization in your OS. Clear web browser as well.


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